Pre klienta Orange sme tento mesiac riešili kampaň pre produktové línie, ktoré potvrdzujú, že byť v Orangei sa rodinám naozaj oplatí. V zákazníkoch má vzbudiť a potvrdiť dojem (aj vzhľadom na charakter samotných produktov šitých na mieru pre rodiny), že ak je v Orangei celá rodina, je to naozaj výhodné. Ústredným motívom kampane je teda samotná rodina a život okolo nej, ako ho všetci poznáme.
Ako skombinovať tú najlepšiu rodinu do reklamy? Jednoducho. Mama + otec + dcéra + malé bábo s hlasom Richarda Stankeho, ktoré chrlí jednu neotrepanú poznámku za druhou… alebo tak nejako. Jasná voľba pre rodinného operátora, akým je Orange. Len nájsť také dieťa, nie je žiadne „požužlání“. A tak sme sa v dobe, kedy frčia stávky na neistotu, rozhodli staviť radšej na istotu a našli sme rovno dve. Keby sa náhodou jedno pokazilo, alebo stratilo dudu (nepokazilo, ani nič nestratilo, obom deckám ďakujeme, boli ubermegagigahyperbiorawsuper, ale v spote mohlo byť len jedno).
Z desiatok príbehov, z ktorých by mohol pokojne vzniknúť spin-off známej filmovej ságy, sme vybrali pár príbehov, našli najlepší dospelácky hlas pre nemluvňa, napísali vnútorné(„batolenivé“) pochody a voilà, kampaň je na svete. Žiadna ňuňuňu a ťuťuťu. Poriadna kampaň, ktorá má za úlohu ľudí baviť a klientovi predávať. A netrvalo to ani 9 mesiacov.

Pre túto kampaň sme využili širokú škálu médií – cez TV, OOH až po rôzne on-line formáty.


 

29.2.2016, Marek Surovec, Copywriter